پست سابت
فرمول های ریاضی هفتم
نظر ندی کچل بشی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
تک صدانصر
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرمول های ریاضی هفتم و آدرس hamid1066.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
عباسی

آرشيو وبلاگ
اسفند 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 6 اسفند 1398برچسب:سولات هفتم,,,فرمول های جدید ریاضی, :: 12:27 :: نويسنده : عباسی

سلامممممممممممممممممم............خوبین.؟ من در این وبلاگ فرمول های ریاضی هفتم میزارم و به فرمول هم از خودم ابداع کردممممم البته اگه درست باشه نظر هم بدید راستی اگه فرمولی هم مثل من ابداع کرده بودین بزارین تا ماهم بفهمیمم.....

درمیهن بلاگ هم بامن باشید:www.avatarh.mihanblog.com

فقط به مژده.به زودی برای رشته تجربی وانسانی وریاضی فیزیک وبلاگی میسازم البته با کمک دوستان تا هرکی بخواد بیاد مطمن باشین کنکور قبول میشن با وبلاگ من

البته برای سال آینده:هشتمو وبلاگ با نام درس درس هم میاد فقط یکم صبور باشین

باتشکر مدیر بلاگ:حمیدرضا عباسی مرندی



نظرات شما عزیزان:

خدایاکمکم کن
ساعت17:25---9 اسفند 1392
دعاي بي نظير
اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غم هايتان از بين ميرود:

((سبحان الله يا فارِجَ الهَمّ و يا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّي و يَسِّرْ
امري و ارحَمْ ضعفي و قِلةَ حيلتي و ارزُقني من حيث لا اَحتَسِبُ ياربّ
العامين))

ترجمه:
منزه است خداوندي که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،
بر ضعف و کمي چاره ام رحم کن و مرا از جايي که گمان نمي کنم روزي ده اي
پروردگار جهانيان.
حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند در گرفتاريش
گشايش پيدا مي کند.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: